sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Levy valmistuu.

Single valmistui keväällä.
JOU! Sain levyltä maistiaisia, ja pakko sanoa että kuulostaa ihan huippuhyvältä! Hyvä meidän joukkue! Olen niin fiiliksissä. Kumpa levy tulisi jo, ei malta odottaa enää! Voin kertoa, että odotuksenne palkitaan. Joku teistä on voinut odottaa seitsemän vuotta, ja toinen teistä vuoden. Oli miten oli, niin nyt se levy todella tulee!

Olen kirjoittanut biisit suurella sydämellä, kokemuksella ja uskosta parempaan. Haluan auttaa teitä kappaleilla, ja nyt minulla on vahva ajatus siitä, että onnistuin. Aloimme työstämään levyä viime vuoden lopulla, jolloin kirjoitin juurikin sen kappaleen, jonka tänään sain kuultavaksi. Niin pitkä ja raskas työ palkitaan viimein! Levyni on kattava paketti nuoren naisen elämästä iloineen ja suruineen
- sen enempää en halua teille vielä paljastaa.

Fiilikseni ovat hieman ristiriitaiset. Olen iloinen, että projekti on loppusuoralla, mutta samalla minulla on todella haikea fiilis. Mieleeni tulee kokoajan uusia ideoita, jotka haluaisin laittaa kaikki levylle - se ei vaan ole mahdollista. Saa nähdä meneekö levyn biisilistasta kappaleita vaihtoon vielä loppumetreillä, minä kun tunnetusti olen hyvin itsekriittinen ja spontaani. Hehe.

Julkaisen kesällä netissä useammankin kappaleen. Viikon tai parin sisällä youtubeen ilmestyy "En Aio Jarruttaa" - niminen kipale videon kera. Parin viikon sisällä kuvaamme myös levyn ensimmäiseen sinkkulohkaisuun musiikkivideon Helsingissä, jonka olisi määrä valmistua heinäkuun lopulla. Myös synkempi kappale julkaistaan kesän aikana netissä. Kuuntelijoita hemmotellaan nyt oikein kunnolla pienehkön hiljaiselon jälkeen! Levy vaan valitettavasti on vienyt kaiken ajan ja energian, eikä mitään ylimääräisiä projekteja ole juurikaan voinut tehdä. Kiitos ymmärryksestänne!

Olen maailman onnellisin, kun saan toteuttaa unelmaani. Saan tehdä sitä, mistä olen haaveillut pienestä pitäen.


Jarea lainatakseni:
Kiitollinen, siunattu, onnellinen
Matkannut tänne ohi ongelmien
Mietin miten mä ansaitsen tän kaiken

Mitä ikinä uskalsin toivoa mä sain sen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi rohkeasti! Pyrin vastaamaan myös kaikkiin kysymyksiin!