maanantai 17. kesäkuuta 2013

Dieettiä.

Tämäkin oli ennen tiukka.
Rankka keikkaputki ja levyn äänitykset ovat nyt onneksi takana. Ei siinä muuten mitään, mutta reissaaminen ja epäsäännöllinen rytmi yhdistettynä vähäiseen liikuntaan on tuonut minulle 2kg painoa takaisin. Ei hyvä. Tottakai lomalla saa, ja pitääkin, nauttia ilman stressiä, mutta nyt on lomat lomailtu ja aika ottaa itseään niskasta kiinni. Niimpä tänään alkoi kuvausdieetti, jonka olisi määrä kestää kolme viikkoa. (Huomautus lapsille ja nuorille, että teidän ei todellakaan tarvitse, eikä pidä laihduttaa. Olette ihania juuri tuollaisina kun olette. Koko elämä aikaa! Pus!)

Olen ideoinut dieettiäni jo etukäteen, mutta en halua olla turhan ehdoton, joten menen fiiliksen mukaan. Ideana on syödä suhteellisen paljon proteiinia ja liikkua normaalia enemmän. Yritän aloittaa taas salilla käymisen, kun selkäni tuntuu jo huomattavasti paremmalta. Mietin myös, pitäisikö minun ottaa joku personal trainer-paketti, vai jatkaa edelleenkin omana trainerinani. Oma tahti on siinä mielessä parempi, ettei se aiheuta turhaa stressiä, joka on kohtaloksi painonpudotukselle. Toisaaltaan, olen alkanut miettimään tiettyjen kohtien muokkaamista, jolloin saattaisin tarvita ulkopuolista apua projektiin. No sen näkee. Jospa nyt vaan hoitaa tämän dieetin alta, ja katsoo tilannetta sitten uusin silmin!

Minulla on tosiaan ensi kuun alussa promo - ja musiikkivideokuvaukset, joissa haluaisin olla hieman enemmän läjässä nykyiseen olomuotooni nähden. Viihdyn kyllä kehossani, ja olen saanut itsevarmuutta hurjasti viime aikoina. Tänä kesänä jopa pidin ensimmäistä kertaa shortseja julkisesti, sitten lapsuusaikojen - se tuntuu hyvältä. Itsevarmuus ei johdu pelkästään laihtumisesta, vaan lähinnä ajatusmaailman muuttumisesta ja avartumisesta. Meistä jokainen saa olla mitä on, kunhan viihtyy kehossaan ja voi hyvin. Minä voin hyvin, joten näytän hyvältä - oli minulla sitten shortsit tai ei. Kaikki lähtee korvien välistä. Tätä ajatusmaailmaa haluan, ja aionkin viedä eteenpäin.

Kuva: Joonas Karjalainen
Tänään kuvattiin tulevaan promovideoon viimeiset pätkät, jes! Sen olisi määrä valmistua viikon sisällä. Siistiä. Ensimmäinen videoni... Odotan sitä innolla. Kolmen viikon päästä kuvaamme tosiaan myös ihan kunnon musiikkivideon Helsingissä. Jännittävää. Unelmistani on alkanut tulemaan totta - hiljaa hyvä tulee. Kokemus tuo varmuutta tekemiseen, enkä oikeastaan aiemmin olisi ollut edes henkisesti valmis mihinkään isompaan. Nyt koen olevani valmis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi rohkeasti! Pyrin vastaamaan myös kaikkiin kysymyksiin!